Aquò d'Aqui








Vau mielhs èstre Parisenc...

SENANQUE. Menacée d'écroulement l'emblématique cistercienne du Vaucluse, malgré sa notoriété, ne recueille pas en un an, le trois centième de l'argent que Notre Dame de Paris a recueilli en 24 heures.

Vos ne'n rementatz ? En un jorn, fa pauc, lei grandei entrepresas an promes mai d'un miliard d'€uròs per un monument parisenc emblematic.

En Provença, fa un an que la Glèisa assaja de trobar tres cents còps mens, e lei mecenas, l'i vesem pas.

Fau èstre Parisenc.







            partager partager

Andrieu Faure en jeune médaillé




Andrieu Faure (photo MN)
Andrieu Faure (photo MN)
Andrieu Faure, qui a longtemps porté Aquò d'Aquí, à l'époque Zou! avant que notre journal ne descende des montagnes, a reçu le premier mars la médaille d'or de la Jeunesse, des Sports et de la Vie Associative, des mains du préfet des Hautes-Alpes, Philippe Court.

Andrieu, fondateur de la Calandreta de Gap, a également créé de nombreuses structures, au cours de sa vie, telles que le Centre de Plein Air de Savines ou le Club des Jeunes de Gap.

Les créations de l'animateur de la vie culturelle occitane de Gap ont une particularité, leur durabilité. Elles sont toujours actives.

Mardi 1 Mars 2016
Michel Neumuller





1.Posté par robert perrotto le 04/03/2016 15:12
Amics d'Aquo d'aqui,

Per la pichota istoria dau "jornau Zo' vaqui una entresenha :
Ai conoigut "ZO-ZOU" dau temps que la Maria-Teresa Hermitte n'èra lo cap redactor-secretaria-clavairitz, amé l'ajuda de l'Enric Damofli.
Era en 1990, cresi ben, e lo seti dau jornalet èra en cò la Maria-Teresa, dins son HLM. Siau tombat d'azard sus un exemplari e siau estat estabosit que lo seti de ZO siegue au Port de Boc. Aquela empega!
Bona-dich lo "Zo, mi decidiguèri à venir un locutor vertadier... secondari.
Amistats. R.

fli

Nouveau commentaire :


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.

Recherche



Votre nouvel Aquò d'Aqui d'été
Dison que...

Lei recalius de Notre Dame coma nos questionan

Notre-Dame de Paris fait aussi partie du patrimoine occitan. Notre patrimoine immatériel fait-il partie de celui de la France, M. Macron ? Si oui, que ne décidez-vous de le revitaliser, avec la même autorité ?

L’incèndi qu’a devastat per partida la Catedrala Notre-Dame de Paris diluns 15 d’abriu vèrs lei sèt oras dau vèspre questiona tota la França sus la plaça restanta dau religiós dins la societat dau siècle XXI, sus lo suenh portat per leis autoritats au patrimòni materiau e sei trias de finançament, mai tanben sus lo biais de l’intelligentsia de considerar que tot ce que se debana a Paris merita la prioritat de la Nacien.
Lei recalius de Notre Dame coma nos questionan


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.