Aquò d'Aqui








Vau mielhs èstre Parisenc...

SENANQUE. Menacée d'écroulement l'emblématique cistercienne du Vaucluse, malgré sa notoriété, ne recueille pas en un an, le trois centième de l'argent que Notre Dame de Paris a recueilli en 24 heures.

Vos ne'n rementatz ? En un jorn, fa pauc, lei grandei entrepresas an promes mai d'un miliard d'€uròs per un monument parisenc emblematic.

En Provença, fa un an que la Glèisa assaja de trobar tres cents còps mens, e lei mecenas, l'i vesem pas.

Fau èstre Parisenc.







            partager partager

Maufatans o persecutats de l’èx-URSS ?


La Cour d’Appel d’Aix a donné un avis favorable à deux extraditions d’ex-oligarques demandées par la Justice de Russie et du Kazakhstan. Escrocs à grande échelle ou opposants politiques ?



Alexei Koznetzov, réfugié ou escroc ? (photo XDR)
Alexei Koznetzov, réfugié ou escroc ? (photo XDR)
Maugrat leis arguments de l’avocat, la Cort d’Apelacion d’Ais ven de donar un avís favorable a l’extradicion judiciària de dos oligarcas de país de l’anciana Union Sovietica. Après l’opausant cazac Mokhtar Abliazov fa pauc, vaquí lo torn d’Alexei Koznetzov.
 
L’ancian ministre dei finanças de Moscòu es acusat per la Justícia russa de tremarchament d’argent dau temps qu’èra elegit a la capitala russa, entre 2005 e 2008.
 
Maugrat que son defensor, mèstre Grégoire Rincourt, ague evocat lei condicions tras que marridas de la Justícia russa e dei presons d’aqueu país, lo 19 de decembre de 2013 la Cort sestiana a estimat que se pòt extradir lo prevengut.
 
Alexei Koznetzov, ara es detengut a l’Ostau d’Arrèst de Loina, pròche Ais de Provença, despuei son interpellacion a Gassin, dins Var, au mes de julhet de 2013. Auriá tremarchat aperaquí 77 M€ amb de contractes faus.
 
Dins una operacion complicada, auriá, amb un grope de crompaires, obtengut de drechs de reclamacion dau deute de divèrsei ciutats de la Region de Moscòu. Es aquò que li repròcha la Justícia russa.

Pas connu comme opposant politique

« Lei fachs son pas establits, lo dorsier es inventat en plen» segon l’avocat d’Alexei Koznetzov. L’avocata generala, Solange Legras, ela, ditz que lei tremarchaments « fan ges de dobte ».
 
E d’ajustar que lo prevengut aviá jamai fach de politica d’oposicion còntra lo poder, emai se lo premier cònsol que serviá, Borís Gromov, eu, es un opausant dau president Vladimir Potin.
 
Fau pas confondre Alexei Koznetzov amb Borís Koznetzov, son omonim, avocat e vertadier opausant politic, qu’es ara refugiat ais Estats Units d’America.



slo


Mardi 21 Janvier 2014
Michel Neumuller



Nouveau commentaire :


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.

Recherche


Aquò d'Aquí de setèmbre vos espèra !
Dison que...

Ce que peut la volonté

Au cœur des Pyrénées, ce dimanche, et pour la 32 ème fois Catalans et Occitans ont renouvelé les gestes de fraternité, qui se rient des frontières politiques.

Au fond, et selon les critères habituels des Etats contemporains et du monde global, rien ne prédispose Occitans et Catalans à rechercher sans relâche l’occasion d’affirmer une fraternité qui ne va pas tant de soi.

Ce que peut la volonté


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.