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Sortida de crisi per lo teatre marselhés ?

A Marseille un accord pour sauver le Théâtre de la Comédie?


MARSEILLE. Le Théâtre de la Comédie voit s’éloigner le spectre de l’expulsion. La Mairie louerait au Diocèse le bâtiment proche du bd Sakakini, où seraient maintenus en toute indépendance le théâtre menacé et son directeur.



Jean-Pascal Mouthier dans la régie du Théâtre de la Comédie. Aujourd'hui il peut envisager son maintien (photo MN)
Jean-Pascal Mouthier dans la régie du Théâtre de la Comédie. Aujourd'hui il peut envisager son maintien (photo MN)
Segon Jan-Pascau Mouthier, lo baile dau teatre de la Comèdia de Marselha, la sortida de crisi sembla ara possibla.

Lo premier cònsol dei 4ens e 5ens arredoniments, Brunò Gilles, seriá a mand de trobar un acòrd amé l’Arquevesquiá dau Diocèsa de Marselha.
 
Rapelem qu’en novèmbre passat lo Diocèsa, proprietari dei muralhas dau teatre fondat per JP Mouthier, aviá demandat lo pagament immediat d’un deute de 45 000€ au teatre.
 
Una petitcien mandada aviá rebalhat quauquei desenas de milliers de sinhaturas per exigir de mantenir lo teatre.
 
L’arrenjament qu’an imaginat premier cònsol e Diocèsa seriá, segon JP Mouthier, que « la Vila pagariá lo deute, devendriá logatària dau Diocèsa, e mantendriá lo teatre amé son director. »
 
Lo Diocèsa rassegurat que la Vila siegue son logatàri, permetriá au teatre de contunhar son òbra. « A condicien que la programacien siegue liura » ajusta lo director.
 
« Aviáu dich qu’una partida de la programacien fariá plaça a l’expressien de la cultura occitana e tendrai paraula » qu’a sotalinhat per nòstrei legeires Jan-Pascau Mouthier.

Samedi 7 Février 2015
Michel Neumuller




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Robert Lafont fut l'artisan principal du second risorgimento de la langue d'oc. Mistral avait lié le premier à la production d'œuvres littéraires prestigieuses et à l'unité latine, Lafont, avant et après 1968 associa ce second regain à la critique coloniale et à la situation sociale comme à une relecture de l'histoire. Pour autant son œuvre littéraire et théorique, riche et diverse, marque encore tous les domaines de la création d'òc. 

 



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