Flambèu catalan

Les élections catalanes du 21 décembre ont à nouveau montré que la moitié de la population souhaite la République et le divorce avec l'Espagne. Elles signent la déroute de la catastrophique gestion de crise du pouvoir espagnol. Elles interrogent enfin tous les Européens sur la qualité de leurs propres démocraties.

Adonc vaquí l’ora dei resultats. E de se dire : « tot aquò per aquò !? ».






            partager partager

Santa-Bauma sota totei leis angles

A vos appareils photos !


PLAN D'AUPS. Le syndicat de préfiguration du prochain parc naturel régional de Provence organise un concours photo. Ainsi chacun pourra contribuer à valoriser la connaissance de la plus méridionale des montagnes provençales.



Photo XDR
Photo XDR
Es probable, en 2017 Provença comptarà un pargue naturau regionau de mai. Après Cairàs, Camarga, Leberon, Verdon, Preaups d’azur e Aupilhas, e esperant aqueu dei Baronias, Santa-Bauma s’ajustarà a la tiera d’espaci d’aparar sens restancar son desvolopament.
 
Lei comissions qu’alestísson l’afaire an de pan sus la canissa , e mai que d’un abitant conscient leis ajuda coma pòu.
 
Mai tótei va pòdon faire d’un biais tot simple, amé son aparelh de fòto.
 
Bòrd que l’associacion de prefiguracion dau pargue, que vòu faire la reclama dei riquessas d’aqueu mitan, baileja un concors de fotografias amé tres tèmas :
 
Lo paisatge, amé o sensa patrimòni bastit, lo bestium e lo plantum en vistas macròfotograficas, l’òme e son territòri son de fotografiar.
 
Es de remarcar que de tot biais lei participants de mens de 21 ans, que que siegue lo tèma, jogaran a despart dins la categoria « joines chanuts »
 
Lei clichats numerics son de mandar au sindicat mixte de prefiguracion avans lo 15 de junh : aude.mottiaux@pnr-saintebaume.fr
 
Adonc es lo moment de barrutlar de lòng e de caire , e de bas en aut dins la montanha mai meridionala de Provença, e d’i mitralhar tot ce que s’i remarca.

Ecrit avec les suggestions lexicales de Reinat Toscanò

Mardi 3 Février 2015
Michel Neumuller




Nouveau commentaire :


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.

Recherche

Aquò d'Aquí 302 chasse le sanglier !
Dison que...

"L’independencia de Catalonha mi fa pas pantalhar"

Gilbert Combe anime l'atelier de théâtre de l'Institut d'Estudis Occitans des Alpes-Maritimes. Il nous a adressé cette prise de position en décembre.

Quand leis Angles votèran per si desseparar d’Europa mi sentiguèri, coma dire, pas flame : un pauc malurós, un pauc deçauput, un pauc en colèra contra aquelei qu’avián causit  de virar l’esquina a la familha europenca e tot aquò tanben per leis anglés maluros, que volián restar  mé nosautrei. 


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.