Soutenez Aquò d'Aquí

Durer! Pour vous assurer cette information d'actualité dans notre langue malmenée, garder solide le fil qui nous relie à la génération montante, que nous ne voulons pas acculturée. C'est le sens de nos appels au soutien, chers lecteurs.


Nous ne sommes pas optimistes.

Vous le voyez, nous vivons dans un monde de plus en plus univoque. Une seule parole politique, une seule solution, une seule voie...Les alternatives en politique se racornissent. La pensée unique est ultralibérale et franco-française.

Quelle place pour nos langues régionales dans ce retrécissement de la pensée, du futur?


 
Soutenez Aquò d'Aquí






            partager partager

Mandar lo palhasso a Niça, un amusament seriós


Le lancer du mannequin est un prélude au carnaval, organisé par le CCoC Pais Nissart e Aupenc de Nice. Une fête pour laquelle on s’entraîne. Elle a eu lieu dimanche 27 janvier.



Fau balançar lo palhasso, un manequin de patas, dins un linçòu ? , un còp, dos còp e zo l’escampar lo mai luenh possible. Aquel espòrt particular de Niça, lo Centre Culturau Occitan, lo CCOC, l’a reviscolat fa quauqueis annadas, e chasque mes de janvier davant la glèisa Sant Ròc, lei equipas se mesuran.
 
« Ara fa vinta tres ans que se jòga aquí » nos ditz Cristòu Daurore, l’animator dau CCOC País Nissart, « e per çò qu’es un championat dau monde (sic !) avèm agut en 2007 lo recòrd, amé 15,30 ».
A la une, à la deux....(photo MNp
A la une, à la deux....(photo MNp

La vingt-troisième édition

Sus lo planet de la polida glèisa es un bresilhament d’enfants qu’acuelhe chasque mandadís, e lo paure palhasso es puei rabalhat per lei dròlles que s’en sèrvon un pauc de punching ball. Aqueu paure caramentran d’estraças, pasmens, dura despuei quasi un quart de siècle.
 
« E fuguèt jamai netejat despuei 23 ans !» s’esclafa Cristòu Daurore. Trenta equipas an participat an aquela fèsta populària niçarda, onte s’agís mai de s’espacejar que de ganhar. Pasmens, en quauquei luecs, la setmana passada, mai que d’un s’es entraïnat : a l’Ariana, au pavilhon Mossa o encara a Cimiez.

Mardi 29 Janvier 2013
Michel Neumuller




Nouveau commentaire :


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.

Recherche

Abonnez vous à Aquò d'Aquí avant d'avoir soif !

Dison que...

1851 : defendre la Republica en provençau

L’historien Renat Merle nous rappelle que la résistance au coup d’Etat du 2 décembre 1851, fut le fait de ruraux qui parlaient occitan. Les meilleurs défenseurs de la République française. Avis aux Républicains amnésiques de 2017.

1851 : defendre la Republica en provençau
A la fin de l’an 1848, un aventurier politic, Louis Napoléon Bonaparte, es estat elegit president de la Republica, amb lo prestigi de son nom e l’adesion de l’immense monde rurau, que portava seis esperanças de dignitat e de progrès.

Mais dins lei fachs, lo President bailejava la Republica dau partit de l’Òrdre, valent a dire la Republica conservatriça, aquela dei Gròs.
 


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.