La mitat presonièra

La statistique nous dit froidement la part émergée d'un quotidien d'entravées. La moitié féminine de la population n'est pas libre de ses mouvements.

Fa tot bèu just una setmana dimècres 17 d’abriu una joineta siguèt violada dins un trin regionau entre Ais e Marselha, dins un vagon onte li aviá d’autrei viatjaires. Sensa ren dire mai avans que l’enquista n’en digue mai, fau quand muma rementar que la tiera comença de pas s’acabar jamai.
 






            partager partager

La Catalonha se convida au Mucem


MARSEILLE. Jusqu'au 4 février cette exposition fait pénétrer le visiteur dans l'univers des supporters de football. Un univers dans lequel s'invite l'actualité sociétale.



Au Mucem le débat sur la République catalane n'est pas interdit par le Tribunal Constitutionnel Espagnol  (photo Manu T)
Au Mucem le débat sur la République catalane n'est pas interdit par le Tribunal Constitutionnel Espagnol (photo Manu T)
A la mòstra dau Mucem « Nous sommes foot », que prepausa a l’ora d’ara lo musèu marselhès d’etnografia, l’actualitat catalana se convida .

Una bandièra que demanda au monde de votar « Sí » au referendom per la Republica dau 1er d’octòbre l’i es expausat, a costat d’autreis òbras consacradas ais afogats e ultras amators de football. Sembla a sa justa plaça, au mitan d’aquelei que batalhan per faire ausir sa votz.

Lo visitaire atentiu sotalinharà que dins una autra sala, consacrada ais Hooligans, lei comissàris de la mòstra an chausit de far vèire un camisòt de la Falanja (franquista) a costat d’una cherpa dau Real Madrid, lo concurent dau Barça.

Sembla tot un simbòle.

Jeudi 28 Décembre 2017
Manu T.




Nouveau commentaire :


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.

Recherche

Notre numéro de juin est sous presse
Dison que...

Lei recalius de Notre Dame coma nos questionan

Notre-Dame de Paris fait aussi partie du patrimoine occitan. Notre patrimoine immatériel fait-il partie de celui de la France, M. Macron ? Si oui, que ne décidez-vous de le revitaliser, avec la même autorité ?

L’incèndi qu’a devastat per partida la Catedrala Notre-Dame de Paris diluns 15 d’abriu vèrs lei sèt oras dau vèspre questiona tota la França sus la plaça restanta dau religiós dins la societat dau siècle XXI, sus lo suenh portat per leis autoritats au patrimòni materiau e sei trias de finançament, mai tanben sus lo biais de l’intelligentsia de considerar que tot ce que se debana a Paris merita la prioritat de la Nacien.
Lei recalius de Notre Dame coma nos questionan


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.