Aquò d'Aqui








Vau mielhs èstre Parisenc...

SENANQUE. Menacée d'écroulement l'emblématique cistercienne du Vaucluse, malgré sa notoriété, ne recueille pas en un an, le trois centième de l'argent que Notre Dame de Paris a recueilli en 24 heures.

Vos ne'n rementatz ? En un jorn, fa pauc, lei grandei entrepresas an promes mai d'un miliard d'€uròs per un monument parisenc emblematic.

En Provença, fa un an que la Glèisa assaja de trobar tres cents còps mens, e lei mecenas, l'i vesem pas.

Fau èstre Parisenc.







            partager partager

L’Opèra de Tolon entre Haendel e Offenbach

La saison 2014-2015 de l'Opéra de Toulon


L’institution lyrique toulonnaise propose aussi en décembre un très grand couple musical : le chef Serge Baudo et le pianiste Alexandre Tharaud.



Lakmé, Simon Boccanegra, La Belle Hélène... (photo MN)
Lakmé, Simon Boccanegra, La Belle Hélène... (photo MN)
L’Opèra de Tolon ven de far conéisser son programa per la sason de venir. Produrrà Lakmé, de Delibes (en octòbre), que serà totjorn malaisat de faire oblidar l’èr famós dei Campanetas coma lo cantava Mady Mesplé.  Giuliano Carella bailejarà l’ Orquèstra de Tolon amé sei còrs.
 
Anna Bolena de Donizetti seguirà en novembre, encara amé lo meme Giulano Carella, mes en scena per Maria Loísa Bischofberger.
 
La Belle Hélène d’Offenbach puei ai Calendas, amé lo baile d’orquèstra Nicolas Krüger e la mesa en scena de Bernat Pisani. Au nombre dei cantaires, fau citar Jan-Felip Corre e Karine Deshayes.
 
Katia Kabanova, de Janacek, serà prepausat en janvier, bailejat per Alexander Briger e mes en scena per Nadine Duffaut.
 
A la debuta de març, donarà Les contes d’Hoffmann, que Offenbach, finalament, serà pas oblidat dins aquela programacien. Lo capolier Emmanuel Plasson amé lo meteire en scena Nicola Berlofa n’en seràn lei bailes.
 
Lo mes d’après plaça au barròc amé Haendel, que son Jules César serà donat sota la direccien de Rinaldo Alessandrini, mes en scena per Frederic Andrau.
 
En Mai, leis audàcias vocalas de Simon Boccanegra se faràn clantir sota la direccien de Giuliano Carella, am’ una mesa en scena de Gèli Bouillon. Clavarà la sason 2014-15.

Serge Baudo (photo XDR)
Serge Baudo (photo XDR)
La sason filarmonica donarà d’òbras divèrsas, coma Bizet, Ravel, Beethoven, Dvorak o Peteris Vasks. Sotalinharem la vesprada dau 5 de decembre, que Sèrgi Baudo bailejarà un programa onte seràn prepausats Toru Takemitsu, Beethoven (lo concertò per piano n° 5 « L’emperor » am’Alexandre Tharaud), Ravel e Stravinsky.

Lo pianista se presenta pus. E lo capolhier, ciotadenc, es un qu’a donat una color particulara a la musica francesa dau siècle vint especialament. De nòstre avejaire fau pas mancar aqueu programa de decembre.
 
Per aquélei que se vòlon abonar a-n-un tant bèu programa, va pòdon faire au tel. 04 94 92 70 78 tre lo 18 de junh.

Dimanche 29 Juin 2014
Michel Neumuller




Nouveau commentaire :


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.

Recherche


Votre nouvel Aquò d'Aqui d'été
Dison que...

Ce que peut la volonté

Au cœur des Pyrénées, ce dimanche, et pour la 32 ème fois Catalans et Occitans ont renouvelé les gestes de fraternité, qui se rient des frontières politiques.

Au fond, et selon les critères habituels des Etats contemporains et du monde global, rien ne prédispose Occitans et Catalans à rechercher sans relâche l’occasion d’affirmer une fraternité qui ne va pas tant de soi.

Ce que peut la volonté


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.