Aquò d'Aqui


            partager partager

So smart in Provença


Certaines entreprises provençales sont reines de la croissance, mais sont-elles si provençales ?



Trentadoas entrepressas de Provença son destriadas per lo jornau d’economia Les Echos per sa capacitat de creissènça. Creissènça de la chifra d’afaires, es lo critèri. Sus 500 societats francesas, ne’n distingon onge dins leis Aups-Maritimas, dètz dins lei Bocas-dau-Ròse, quatre dins lo Var, tres dins la Vauclusa coma dins leis Auteis-Aups e una dins leis Aups-d’Auta-Provença.

Ce qu’es de remarcar es la tendéncia d’aquelei entrepressas d’escafar sa provençalitat, s’escondènt darrier un nom anglés. La mai ben classada per Les Echos, ansin es Mediterranean Food Solutions, una societat que fa venir d’Italia de noirridura tipica per lei professionaus de la restauracion. 21enca au classament, en 2018 a fach créisser sa CA de 121% en Avinhon.

Tout parier dau 135en, Nature Dog, una entrepressa de la Ròca-dels-Arnaus (05) que vende d’alimentacion per chins e gats. Parier tanben per Welljob, 173ena, que delega de personaus ais entrepressas despuei Biot (06). Lease protect France ne’n es encara un dei nombrós exemples. Aquela, a Marselha, s’es especialisada dins l’enquista sus la frauda sus lei marcats. Insight SiP, ela, provesís de components electronics per « òujèts conectats » despuei Grassa (06) ; es 222ena au classament, seguida per French Boat Market, que vende de batèus despuei Mandeluec la Napola (06), coma Aston and Crown, un caussaire niçard. Winenergia, un consèu en energia, serà pas lo darnier, a Marselha, bòrd que l’i trobaretz encara On-e-Nergy dins la muma ciutat, et d’autres, et d’autres…

Son pas solets, que fau comptar de tradicionalas ben francesas coma la Fromagerie de la Durance (05) o encara La Cartonnerie Moderne ((84). Mai pas una soleta, dins aquela tiera , am’un nom provençau, aupenc o niçard
 

Mercredi 27 Février 2019
Michel Neumuller




Nouveau commentaire :


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.

Recherche
En octobre Aquò d'Aquí ôte le masque
Dison que...

L'Etat protège toujours aussi peu mais impose toujours autant

L'autorité de l'Etat s'exerce depuis Paris et impose ses décisions à tous. Pour nous éviter le retour de la pandémie peut-être sont elles justifiées. Mais la méthode elle est injustifiable. Il est grand temps que nos élus prennent le pouvoir que le mépris jacobin leur dénie.

Voici donc le retour des restrictions majeures : sur le territoire de la métropole d'Aix-Marseille, les bars et restaurants ferment. En fait les lieux de rencontre, où l'épidémie peut circuler, mais aussi les idées et une certaine idée du bonheur.

Et peut-être fallait-il en passer par là. Mais qu'en décide une conversation téléphonique entre un ministre siégeant à l'ombre de la Tour Eiffel et son préfet, certainement pas habitué de la vie sociale méditerranéenne, cela interroge.
L'Etat protège toujours aussi peu mais impose toujours autant


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.