Aquò d'Aqui


Entre pneumonia e virus chinés la malautia cronica de l’Estat

L’Etat avait tout préparé en secret, et les rapatriés de Chine se retrouvent en quarantaine sur la Côte Bleue… alors que s’apprête à éclater une véritable épidémie de pneumonies. Ah qu’il eût été bon de consulter le réseau de médecins locaux !

Una conferéncia de pressa dau prefèct, sensa ges de tèma, puei d’anóncias… E ai jornalistas l’Estat li dirà, avans que siegue mume avisat lo premier cònsol, que lei Francés retorn de China amé de sopçons d’infecciens, seràn gardats en quarantena dins un centre de lesers de Carri, sus la riba de mar.

Entre pneumonia e virus chinés la malautia cronica de l’Estat















            partager partager

"Sur le bout des langues" lo recanton de L'Express pèr illustrar la diversitat de nòstrei lengas de França


Michel Feltin a entrepris voici quelques mois de défendre la diversité linguistique en France...l'original est qu'il le fait dans un grand hebdomadaire national.



Michel Feltin (photo XDR)
Michel Feltin (photo XDR)
L'actor Lorànt Deutsch vèn de publicar un libre sus l'istòria dei lengas, Michel Feltin l'a legit, e ne'n comenta lei bònas fulhas...

Lo jornalista Illustra la riquesa de nòstrei parlars dins la pressa nacionala

L'autre jorn nos parlava deis enjuecs politics de la francofonia, e encara avans d'aqueu pareu de Bretons acarats a la bestièsa de l'administracien que li degalhava lo plaser de sonar son bèbè am'un "ñ" au pichon nom...

Despuei quauquei mes lo jornalista de l'Express s'es endralhat sus lo camin dificile d'aquelei qu'assajan, en França, de talhar dins lo ben pensar francès que seriá dich ren qu'en francès.

Nos rementa que lei "lengas de França" son un univèrs de diversitat, e una riquesa que chascun deuriá poder s'apropriar. E, luxe dei luxes, defend muma lo francès dins seis articles.

Pèr aquò farga una letra setmanièra a gratis, e se volètz ben vos i abonar  , segur que l'ajudarètz a plantar lo conhet dins l'uniformitat vòuguda pèr mai que d'un ais elèits.

Legir tanben nòstre article consacrat fa quauquei mes a l'iniciativa

Mardi 4 Décembre 2018
Michel Neumuller





1.Posté par lo gabian13 le 02/10/2019 13:36
Je ne saurais vous encourager à vous abonner à ce site. En particulier en cette semaine de Chiracolatrie , son article décapant sur ce président "corrézien" et les langues régionales :" les arts premiers oui , les langues régionales non!"

Nouveau commentaire :


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.

Recherche

Aquò d'Aquí retourne à l'école
Dison que...

"lo Ric Valens Richart, rei dels Engles" sur Arte

Si je n'avais pas été confortablement installé dans mon fauteuil, j'aurais pu tomber de ma chaise. Richard coeur de Lion et son frère cadet Jean sans Terre parlaient occitan sur une chaine de télévision française.



Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.