Aquò d'Aqui

Journée historique pour les langues régionales

La loi dite Molac donnera des droits à l'enseignement des langues minoritaires en France, enfin ! ça ne s'est pas fait tout seul.

Bien des lecteurs d'Aquò d'Aquí ont été surpris, le 8 avril, du vote écrasant des députés en faveur de la loi de Protection des langues régionales, avancées par le groupe parlementaire Libertés et Territoires. Pourtant une observation un peu fine des évènements qui ont conduits à cette issue aurait rassurée plus d'un.

















            partager partager

Nòstre amic Lucian Loverini


Amé lo decès de Lucian Loverini, deploram la despartida d’un amic de la lenga e sostèn d’Aquò d’Aquí



Nòstre amic Lucian Loverini
Lucian Loverini a fenit de viure lo 22 de Novèmbre  a 75 ans.

 

Prestava la man a l’espandiment de nòstre jornau.

Dins l’escòla elementari de Sant Gabrieu a Marselha monte a ensenhat avans de nen venir lo direitor, es estat un dei cepons dau projèt qu’a fach d’aquel establiment un modèle entre aquelei qu’an, dins nòstre despartament, l’estatut de centre d’ensenhament continu de la lenga regionala.

A jamai separat son engajament totau pèr l’escòla d’aqueu pèr la lenga e l’a comunicat au quartier pèr lo respèt qu’impausavon sa competènci e son abòrd simple e calorènt.

A sa retirada venguèt prestar la man a l’espandiment de nòstre jornau. Que tot’aquelei que l’an conoissut agon una pensada pèr onorar sa memòri e si jonhe a la dolor de sa familha.
 
Oussèquis lo Dimècres 28 de Novèmbre a 15 oras au crematorium de Sant-Pèire a Marselha 

Mardi 27 Novembre 2018
Aquò d'Aquí




Nouveau commentaire :


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.

Recherche

Dison que...

Jornalet cerca lo mejan de contuniar

Le journal occitan en ligne vend désormais des livres et reçoit des dons sur son site web

BARCELONA. Dans l’écosystème médiatique occitan, il y a bien peu de journaux d’actualité sociétale. Les maintenir relève du tour de force, et Jornalet, à Barcelona, propose à ses visiteurs d’acheter dans sa boutique en ligne pour tenir le coup. Laissons la parole au créateur et cheville ouvrière du Jornalet, Ferriol Macip Bonet.

Ferriol Macip Bonet, fondateur du Jornalet, qui fait un appel à dons et met en place la vente en ligne de livres en occitan (photo MN)

Jornalet se finança mai que mai amb la collaboracion de sos legeires. Nasquèt en març de 2012 gràcias a la generositat de dos mecènas que cresián al projècte, e tanben gràcias la publicitat institucionala de tres collectivitats importantas. Quant Jornalet nasquèt aviam previst qu’auriam pro de ressorsas publicitàrias, gràcias a la difusion del quotidian numeric. Mas, d’un latz, Google Ads acceptèt pas de publicar d’anóncias car son traductor automatic compren pas l’occitan.

 

 




Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.