Flambèu catalan

Les élections catalanes du 21 décembre ont à nouveau montré que la moitié de la population souhaite la République et le divorce avec l'Espagne. Elles signent la déroute de la catastrophique gestion de crise du pouvoir espagnol. Elles interrogent enfin tous les Européens sur la qualité de leurs propres démocraties.

Adonc vaquí l’ora dei resultats. E de se dire : « tot aquò per aquò !? ».






            partager partager

Miés que Ben


La pauvreté vivante entre au musée. Manquer de tout serait un geste artistique, et des gens paient un ticket pour aller contempler ce qui imprègne par ailleurs toute la société.



Miés que Ben
Avètz agut ausit parlar de Ulrik Szkobel ? Es un SDF danés que vieu ara dins lo "musèu de la vida urbana" a cèu dubèrt d'Aarhus, segonda ciutat danesa. 

S'èra bastit un cabanon de carton e de tòla dins un chantier au nòrd de la ciutat.

Lei responsables dau musèu li an prepausat de trasferar tau qu'èra lo cabanon au mitan deis ostaus e ostalons presentats dins lo dich musèu.

Aquò mi fa pensar a la botiga de Ben qu'avié dubèrta en vila vièlha de Niça e qu'es ara istalada au centre Beaubourg.

Ben l'artista m'agrada gaire, son òbra canularesca a ren d'artistique mai m'agradon son umor e son biais de provocar. Ulrik a chausit de viure dins son cabanon au musèu.

Ben duvrié seguir l'eisèmple e tenir botiga a Beaubourg ais oraris de dubertura.

Mardi 18 Décembre 2012
Andrieu Abbe




Nouveau commentaire :


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.

Recherche

Aquò d'Aquí 302 chasse le sanglier !
Dison que...

"L’independencia de Catalonha mi fa pas pantalhar"

Gilbert Combe anime l'atelier de théâtre de l'Institut d'Estudis Occitans des Alpes-Maritimes. Il nous a adressé cette prise de position en décembre.

Quand leis Angles votèran per si desseparar d’Europa mi sentiguèri, coma dire, pas flame : un pauc malurós, un pauc deçauput, un pauc en colèra contra aquelei qu’avián causit  de virar l’esquina a la familha europenca e tot aquò tanben per leis anglés maluros, que volián restar  mé nosautrei. 


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.