Aquò d'Aqui








Vau mielhs èstre Parisenc...

SENANQUE. Menacée d'écroulement l'emblématique cistercienne du Vaucluse, malgré sa notoriété, ne recueille pas en un an, le trois centième de l'argent que Notre Dame de Paris a recueilli en 24 heures.

Vos ne'n rementatz ? En un jorn, fa pauc, lei grandei entrepresas an promes mai d'un miliard d'€uròs per un monument parisenc emblematic.

En Provença, fa un an que la Glèisa assaja de trobar tres cents còps mens, e lei mecenas, l'i vesem pas.

Fau èstre Parisenc.







            partager partager

Mèfi lo poton


L'homophobie est officielle et s'exprime dans les stades en Russie. Et si on privait ses messieurs de JO d'hiver, suggère notre chroniqueur ?



Andrieu Abbe
Andrieu Abbe

Doas atletas russas que si fan lo poton boca contra boca sus lo pontin superior dau Championat Mondiau d'Atletisme de Mosco per la distribucien dei medalhas, aquò a pas agradat ai cataus de l'espòrt russo e bessai bèn a Potine en persona.


La conferènci de pressa per la medalha d'òr dau 4x400 m feminin es estada anulada e l'imagi dau dich poton es estada censurada a la televisien.
 

Probable que veirem pus jamai aquelei doas joinas fremas sus leis estadis me lo malhòt russo.
 

N'i a que diràn que lo poton a la russa si fa sus la boca. Degun a òublidat lo poton entre Krotchev e Gagarine a la sortida de la fusada, a si demandar se valié lo còp per Gagarine de s'anar pèrdre damont.
 

Per la federacien russa, lei doas "copablas" l'an fach per renar contra l'interdicien en Russia de mostrar publicament son omosessualitat, emé la gabiòla per lei contestataris. 
 

Mi pènsi que leis Estats de l'Unien Europenca duvrien refusar de mandar d'atletas ai Juecs Olimpiques d'ivèrn russos, en Crimèia en 2014, se aquèla omofobié istitualisada duvié èstre mantenguda.
 

Mai va faran pas nen sieu segur. Potine es pas un pichon peis, son gaz caufa la mitat deis Europencs. Lei drechs de l'òme e de la frema esperaran.

 


Lundi 2 Septembre 2013
Andrieu Abbe




Nouveau commentaire :


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.

Recherche

Votre nouvel Aquò d'Aqui d'été
Dison que...

Lei recalius de Notre Dame coma nos questionan

Notre-Dame de Paris fait aussi partie du patrimoine occitan. Notre patrimoine immatériel fait-il partie de celui de la France, M. Macron ? Si oui, que ne décidez-vous de le revitaliser, avec la même autorité ?

L’incèndi qu’a devastat per partida la Catedrala Notre-Dame de Paris diluns 15 d’abriu vèrs lei sèt oras dau vèspre questiona tota la França sus la plaça restanta dau religiós dins la societat dau siècle XXI, sus lo suenh portat per leis autoritats au patrimòni materiau e sei trias de finançament, mai tanben sus lo biais de l’intelligentsia de considerar que tot ce que se debana a Paris merita la prioritat de la Nacien.
Lei recalius de Notre Dame coma nos questionan


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.