Flambèu catalan

Les élections catalanes du 21 décembre ont à nouveau montré que la moitié de la population souhaite la République et le divorce avec l'Espagne. Elles signent la déroute de la catastrophique gestion de crise du pouvoir espagnol. Elles interrogent enfin tous les Européens sur la qualité de leurs propres démocraties.

Adonc vaquí l’ora dei resultats. E de se dire : « tot aquò per aquò !? ».






            partager partager

Debòrds


Les inondations, on en gardait la trace vive dans les mémoires, pour se garder de la prochaine. Désormais on commémore leurs victimes et on continue comme si de rien n'était. Développement Durable ?



Debòrds
Au bèu mitan de Rocabruna, la municipalitat a tancat un monument a la memòri dei negats dau debòrd de junh 2011 sus la comuna. Dau meme temps a continuat de laissar bastir dins de zònas inondablas.

Miès qu'aquò s'apondon de miliers de tonas de tèrra dins lei baissas per permetre d'alargar la zòna comerciala. Sènsa èstre d'especialistas d'idrologié, podèm afortir qu'aquelei molonadas de tèrra faran crèisse lei debòrds venènts... Aquò donarà de travalh ai maubriers que podran vèndre d'autrei lauvas per lei catastròfas venèntas.

E ieu coma un santon, resti aquì, despoderat, per costatar l'incoerènci de la situacien. Sieu pas fièr de laissar un tau païs a mei felens.

Jeudi 27 Décembre 2012
Andrieu Abbe



Nouveau commentaire :


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.

Recherche

Aquò d'Aquí 302 chasse le sanglier !
Dison que...

"L’independencia de Catalonha mi fa pas pantalhar"

Gilbert Combe anime l'atelier de théâtre de l'Institut d'Estudis Occitans des Alpes-Maritimes. Il nous a adressé cette prise de position en décembre.

Quand leis Angles votèran per si desseparar d’Europa mi sentiguèri, coma dire, pas flame : un pauc malurós, un pauc deçauput, un pauc en colèra contra aquelei qu’avián causit  de virar l’esquina a la familha europenca e tot aquò tanben per leis anglés maluros, que volián restar  mé nosautrei. 


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.