Aquò d'Aqui

Journée historique pour les langues régionales

La loi dite Molac donnera des droits à l'enseignement des langues minoritaires en France, enfin ! ça ne s'est pas fait tout seul.

Bien des lecteurs d'Aquò d'Aquí ont été surpris, le 8 avril, du vote écrasant des députés en faveur de la loi de Protection des langues régionales, avancées par le groupe parlementaire Libertés et Territoires. Pourtant une observation un peu fine des évènements qui ont conduits à cette issue aurait rassurée plus d'un.

















            partager partager

Terratremo


Le train des affairistes de l'immobilier ne saurait s'arrêter pour quelques plaques tectoniques qui ripent mal à propos.



Terratremo

Lo 7 d'abriu a 21 h 27, un tròn de dieu puei tot tremola dins ma bastida. Sòrti pèr pas reçubre l'ostau sus lo suc. Es un terratremo pron fòrt. N'avieu viscut un pichinet aquì a Rocabruna dins leis anadas 50, puei un espetaclos en Turquia en julhet 67.


Avié fach de centenas de mòrts a Adapazari. Ieu èri a Bursa, sus l'autra riba de la mar de Marmara. Tot avié bolegat sensa tuar degun. Comenci de conoisse la musica e lei terratremos mi fan paur.

 

Aquèu diluns a 22 oras, preni leis infòs de France Inter per nen sacher mai, mai leis infòs an pas encara montat a Paris ; nen parlon pas.

Lo Miejorn es luenh. Puei sus BFM apreni que lo dich terratremo èra de manhituda 5,2 e que l'avèm sentit en Provença, Daufinat e Piemont.

 

Urosament, siam pas dins una zòna sismica, dison leis amenajaires, e podèm continuar de bastir que que siegue ente que siegue.

Avèm totei òublidat que de terratremo avien tuat de monde dins lo relarg de Niça e en Liguria avans 1900 puei a Lambesc en 1909.

Lei lèis de la natura duvon pas empachar lei lèis dau negoci. 


Mardi 22 Avril 2014
Andrieu Abbe




Nouveau commentaire :


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.

Recherche

Dison que...

Jornalet cerca lo mejan de contuniar

Le journal occitan en ligne vend désormais des livres et reçoit des dons sur son site web

BARCELONA. Dans l’écosystème médiatique occitan, il y a bien peu de journaux d’actualité sociétale. Les maintenir relève du tour de force, et Jornalet, à Barcelona, propose à ses visiteurs d’acheter dans sa boutique en ligne pour tenir le coup. Laissons la parole au créateur et cheville ouvrière du Jornalet, Ferriol Macip Bonet.

Ferriol Macip Bonet, fondateur du Jornalet, qui fait un appel à dons et met en place la vente en ligne de livres en occitan (photo MN)

Jornalet se finança mai que mai amb la collaboracion de sos legeires. Nasquèt en març de 2012 gràcias a la generositat de dos mecènas que cresián al projècte, e tanben gràcias la publicitat institucionala de tres collectivitats importantas. Quant Jornalet nasquèt aviam previst qu’auriam pro de ressorsas publicitàrias, gràcias a la difusion del quotidian numeric. Mas, d’un latz, Google Ads acceptèt pas de publicar d’anóncias car son traductor automatic compren pas l’occitan.

 

 




Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.