Supprimez l’article 2 !

Les Corses en fin 2017, se sont majoritairement prononcés pour l’exercice de leurs droits linguistiques. Une majorité qui ne compte pas pour le président de la République, en visite dans l’Île.

« Dans la République française, il y a une langue officielle, le français » sera probablement la phrase à retenir du discours final du président Emmanuel Macron, à l’issue d’un court séjour officiel en Corse.






            partager partager

Terratremo


Le train des affairistes de l'immobilier ne saurait s'arrêter pour quelques plaques tectoniques qui ripent mal à propos.



Terratremo

Lo 7 d'abriu a 21 h 27, un tròn de dieu puei tot tremola dins ma bastida. Sòrti pèr pas reçubre l'ostau sus lo suc. Es un terratremo pron fòrt. N'avieu viscut un pichinet aquì a Rocabruna dins leis anadas 50, puei un espetaclos en Turquia en julhet 67.


Avié fach de centenas de mòrts a Adapazari. Ieu èri a Bursa, sus l'autra riba de la mar de Marmara. Tot avié bolegat sensa tuar degun. Comenci de conoisse la musica e lei terratremos mi fan paur.

 

Aquèu diluns a 22 oras, preni leis infòs de France Inter per nen sacher mai, mai leis infòs an pas encara montat a Paris ; nen parlon pas.

Lo Miejorn es luenh. Puei sus BFM apreni que lo dich terratremo èra de manhituda 5,2 e que l'avèm sentit en Provença, Daufinat e Piemont.

 

Urosament, siam pas dins una zòna sismica, dison leis amenajaires, e podèm continuar de bastir que que siegue ente que siegue.

Avèm totei òublidat que de terratremo avien tuat de monde dins lo relarg de Niça e en Liguria avans 1900 puei a Lambesc en 1909.

Lei lèis de la natura duvon pas empachar lei lèis dau negoci. 


Mardi 22 Avril 2014
Andrieu Abbe




Nouveau commentaire :


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.

Recherche
Dison que...

Lo batèu de pèira

Le pédagogue Jòrgi Gròs, grand passeur de la langue occitane, fut un passionné du voyage. Mais le plus beau fut le voyage immobile que cet enraciné imagina depuis la maison familiale nîmoise. Il nous a quitté en février, à 95 ans, et son élève Sarà Laurens lui rend hommage pour Aquò d'Aquí


Deviá de segur arribar un jorn. Mai per ieu, au lendeman de sa mòrt, èra pas encara realitat, me siáu dicha lo lendeman. Lo Jòrgi Gròs moriguèt aier. Lo Jòrgi Gròs moriguèt aier. Lo Jòrgi Gròs... Benlèu que se me lo tòrni dire de lònga, dins ma tèsta, la vertat crudèla e absoluda se farà fin finala. 
Lo batèu de pèira


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.