Soutenez Aquò d'Aquí

Durer! Pour vous assurer cette information d'actualité dans notre langue malmenée, garder solide le fil qui nous relie à la génération montante, que nous ne voulons pas acculturée. C'est le sens de nos appels au soutien, chers lecteurs.


Nous ne sommes pas optimistes.

Vous le voyez, nous vivons dans un monde de plus en plus univoque. Une seule parole politique, une seule solution, une seule voie...Les alternatives en politique se racornissent. La pensée unique est ultralibérale et franco-française.

Quelle place pour nos langues régionales dans ce retrécissement de la pensée, du futur?


 
Soutenez Aquò d'Aquí






            partager partager

Retour devers l'estage de Prouvençau Lengo Vivo


L'association Prouvènçau Lengo Vivo avait cessé de proposer des stages de provençal depuis 2013. Cette année, la manifestation reprend vie et se déroulera en avril prochain à Châteauneuf-de-Gadagne.



Uno respelido de l’envan passa est’annado ? (photo XDR)
Uno respelido de l’envan passa est’annado ? (photo XDR)
« S'erian subretout arresta pèr di proublèmo de dardeno, qu'erian en plein dins la criso » justifico Paulin Reynard, presidènt de l'assouciacioun.
 
Mai uno nouvèlo edicioun renais, dins la countinuita dis anciano. Se trato d'uno animacioun tradiciounalo despièi 2001, que s'adreisso i jouine de 13 à 25 an.
 
Durènt quatre jour, tout i passo : charradisso, danso, cant, musico, cousino... Es aqui l'óupourtuneta pèr li jouines óucitanoufone de se recampa, d'escambia e, perqué pas, de se perfeiciouna la lengo e la culturo !

La premièro semano d'abriéu

« Avèn degu desroumpre aquélis estage en 2014 e 2015 » : Paulin Reynard regreto la debuto pau dinamico dis iscripcioun, maugra la capitado dis edicioun passado. Lou proublèmo estènt que « après dous an d'arrèst, es dificile d'empli ».
 
Es pèr acò que l'assouciacioun n'es toujour à cerca d'estagiàri pèr aquest an. Es poussible de s'iscriéure bono-di lou doursié de candidaturo d'empremi, que poudès trouba aqui : http://prouvencaulengovivo.free.fr/stage.htm#inscription.

L'estage se debanara dóu dimènche 3 au dimècre 6 d'abriéu. Es limita à 30 plaço, e lou delai d'iscripcioun es aluencha. Lou près de l'estage es de 120 €, pòu èstre moudifica'mé uno ajudo de la CAF e lou pagamen se pòu escalouna. Pèr mai d'entre-signe, escrivès à prouvencaulengovivo@free.fr   
 

Mardi 22 Mars 2016
Amy Cros




Nouveau commentaire :


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.

Recherche

Abonnez vous à Aquò d'Aquí avant d'avoir soif !

Dison que...

1851 : defendre la Republica en provençau

L’historien Renat Merle nous rappelle que la résistance au coup d’Etat du 2 décembre 1851, fut le fait de ruraux qui parlaient occitan. Les meilleurs défenseurs de la République française. Avis aux Républicains amnésiques de 2017.

1851 : defendre la Republica en provençau
A la fin de l’an 1848, un aventurier politic, Louis Napoléon Bonaparte, es estat elegit president de la Republica, amb lo prestigi de son nom e l’adesion de l’immense monde rurau, que portava seis esperanças de dignitat e de progrès.

Mais dins lei fachs, lo President bailejava la Republica dau partit de l’Òrdre, valent a dire la Republica conservatriça, aquela dei Gròs.
 


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.