La mitat presonièra

La statistique nous dit froidement la part émergée d'un quotidien d'entravées. La moitié féminine de la population n'est pas libre de ses mouvements.

Fa tot bèu just una setmana dimècres 17 d’abriu una joineta siguèt violada dins un trin regionau entre Ais e Marselha, dins un vagon onte li aviá d’autrei viatjaires. Sensa ren dire mai avans que l’enquista n’en digue mai, fau quand muma rementar que la tiera comença de pas s’acabar jamai.
 






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D’Aquí Dub au Mucem


MARSEILLE. Le groupe de musique fait monter l’aïoli sur scène avec quelques ingrédients clés : électronique, influences balkaniques et textes occitans. Il le montre au J4 à Marseille le 6 décembre.



Arnaud Fromont e sei collègas jogaràn lo 6 de decembre (photo MN)
Arnaud Fromont e sei collègas jogaràn lo 6 de decembre (photo MN)
Fa un moment qu’aviam plus ausit parlar de D’Aquí Dub. Despuei la prima de 2012 qu’aviá sortit son CD No Specific Time.
 
Arnaud Fromont amb sa còla se faràn pasmens entendre e veire au Musèu dei Civilizacions d’Euròpa e de la Mediterranèa lo 6 de decembre de 2013.
 
Lo grope se compausa tant de la clarineta coma dau bouzouki… o dei « bruchs estranis » coma dison, naissuts de l’electronica.
 
Amé sei musicas orientales en version balcanica sus de paraulas en occitan, e son biais de transgressar lei frontieras e de mesclar leis influéncias, D’Aquí Dub segur estona.
 
La bèla qualitat d’aquela musica nos ven pereu dau mesclum qu’a poscut faire entre musicians marselhés e bosniacs.
 
Amb Arnaud Fromont, l’i trobam Asmir Sabic, Manuel Castel e Sylvain  Bulher que podrem veire e escotar lo divendres 6 de decembre a 20 h 30 a l’auditorium Germaine Tillion dau J4, au Mucem (intradas a 12 € e 9 €).
 
 

Lundi 25 Novembre 2013
Michel Neumuller




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Lei recalius de Notre Dame coma nos questionan

Notre-Dame de Paris fait aussi partie du patrimoine occitan. Notre patrimoine immatériel fait-il partie de celui de la France, M. Macron ? Si oui, que ne décidez-vous de le revitaliser, avec la même autorité ?

L’incèndi qu’a devastat per partida la Catedrala Notre-Dame de Paris diluns 15 d’abriu vèrs lei sèt oras dau vèspre questiona tota la França sus la plaça restanta dau religiós dins la societat dau siècle XXI, sus lo suenh portat per leis autoritats au patrimòni materiau e sei trias de finançament, mai tanben sus lo biais de l’intelligentsia de considerar que tot ce que se debana a Paris merita la prioritat de la Nacien.
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