Les juristes face au politique en Catalogne

Les Catalans et les décideurs espagnols ne savent plus traduire les uns pour les autres les mots « compromis » et « dialogue ».

La foule qui accompagnait Artur Mas ce lundi matin six février au Tribunal Supérieur de Justice de Catalogne, a contribué à faire de ce procès pour « prévarication et désobéissance civile », une nouvelle occasion de mobiliser les Catalans pour l’indépendance. 






            partager partager

Un musèu reviscolat per la Crau


Le musée de la Crau réouvre au public après de lourds travaux et avec une scénographie renouvelée. Mais celle-ci ne fait encore aucune place au provençal. Ce serait pour plus tard nous dit-on.



Les animaux de papier mâché d'Anne-Lise Koelher (photo Irène Nzakou-CEN DR)
Les animaux de papier mâché d'Anne-Lise Koelher (photo Irène Nzakou-CEN DR)
Uei lo dimarç 28 d’octòbre 2014 duerbe de novèu sei pòrtas au monde l’Ecomusèu de la Crau. Après un reviscolament complet, lo vièlh bastiment (dubert despuei 1987) farà premier veire de mòstras amé totei lei mejans modèrns, en particulier multimedias.
 
Lo visitaire podrà seguir un percors de melhora coneissénça de la Crau en sièis actes : de la naissénça d’aqueu mitan particulier au ventalh de sa biodiversitat. Vidèòs, animaciens, maquetas, diaporamas…ne’n faràn veire mai que mai sus la sola estepa francesa, enviròutada de dangiers d’agençaments.
 
A l’ora d’ara, li a tanben una mòstra de bèstias en papier-mastegat, que prepausa l’artista Anne Lise Koelher. Se podràn veire fin qu’au 31 de març.
 
Un draiòu dins la resèrva de Crau e la visita dau Musèu pòdon costar au visitaire fin qu’a 6€. Es dubert dau dimarç au dissabte de 9 a 17 oras.
 
Lo museu es bailèjat per una associacien màger de gestien de la natura, lo Conservatòri d’Espacis Naturaus de Provença.
 
A l’ora d’ara lo public li veira ren en provençau. « Manca de temps e manca de gaubi  » que ditz la còla, qu’avem questionat. « Mai ne’n parlam am’una associacien locala, Li Coudelet dansaire, e se farà qu’amé leis elegits de Sant-Martin », la comuna onte lo musèu a plantat cavilha , fa un quart de sègle.
 
Maison de la Crau, Ecomusée de la Crau , 2 place Léon Michaud , 13310 Saint-Martin-de-Crau
Tél. 04 90 47 02 01 

Mardi 28 Octobre 2014
Michel Neumuller




Nouveau commentaire :


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.

Recherche


Le prochain Aquò d'Aquí chez vous?

Dison que...

Vai te’n …plantar a la vinha

Ni Mélenchon ni Torreton n’avaient lu Giono ; mais alors qu’est-ce qu’ils en ont parlé avec certitude, à France 2 ! Ne reste plus qu’à ériger en vérité, absolue car médiatique, la diffamation de l’auteur. Sa mémoire doit être vaccinée à force…

D’aquela campanha electorala presidenciala, belèu que vos en parlarèm  pas mai que ce que fau… Avètz d’autre part de que escarcalhar uelhs e aurelhas, tant sembla que lei mèdias vòugon a tot pretz un segond torn amé sei candidats, que jornaus e cadenas siégon publics o que siégon detenguts per un papivòr, televòr, e obligat d’un dei candidats.
 
Es adonc amé eisitacien que vos parlarai de JL Mélenchon. Bòrd que fa pas partida d’aquélei candidats ja elegits per lei cadenas de TV.
Vai te’n …plantar a la vinha

Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.