Mille excuses...

Un petit retard pour la réception de notre mensuel n° 300. Désolé et aidez nous à faire mieux.

Qu'il est difficile de tenir la gageure! Un numéro par mois, de bonne qualité, dans les temps. Cette fois-ci nous n'y arrivons pas vraiment.






            partager partager

Maufatans o persecutats de l’èx-URSS ?


La Cour d’Appel d’Aix a donné un avis favorable à deux extraditions d’ex-oligarques demandées par la Justice de Russie et du Kazakhstan. Escrocs à grande échelle ou opposants politiques ?



Alexei Koznetzov, réfugié ou escroc ? (photo XDR)
Alexei Koznetzov, réfugié ou escroc ? (photo XDR)
Maugrat leis arguments de l’avocat, la Cort d’Apelacion d’Ais ven de donar un avís favorable a l’extradicion judiciària de dos oligarcas de país de l’anciana Union Sovietica. Après l’opausant cazac Mokhtar Abliazov fa pauc, vaquí lo torn d’Alexei Koznetzov.
 
L’ancian ministre dei finanças de Moscòu es acusat per la Justícia russa de tremarchament d’argent dau temps qu’èra elegit a la capitala russa, entre 2005 e 2008.
 
Maugrat que son defensor, mèstre Grégoire Rincourt, ague evocat lei condicions tras que marridas de la Justícia russa e dei presons d’aqueu país, lo 19 de decembre de 2013 la Cort sestiana a estimat que se pòt extradir lo prevengut.
 
Alexei Koznetzov, ara es detengut a l’Ostau d’Arrèst de Loina, pròche Ais de Provença, despuei son interpellacion a Gassin, dins Var, au mes de julhet de 2013. Auriá tremarchat aperaquí 77 M€ amb de contractes faus.
 
Dins una operacion complicada, auriá, amb un grope de crompaires, obtengut de drechs de reclamacion dau deute de divèrsei ciutats de la Region de Moscòu. Es aquò que li repròcha la Justícia russa.

Pas connu comme opposant politique

« Lei fachs son pas establits, lo dorsier es inventat en plen» segon l’avocat d’Alexei Koznetzov. L’avocata generala, Solange Legras, ela, ditz que lei tremarchaments « fan ges de dobte ».
 
E d’ajustar que lo prevengut aviá jamai fach de politica d’oposicion còntra lo poder, emai se lo premier cònsol que serviá, Borís Gromov, eu, es un opausant dau president Vladimir Potin.
 
Fau pas confondre Alexei Koznetzov amb Borís Koznetzov, son omonim, avocat e vertadier opausant politic, qu’es ara refugiat ais Estats Units d’America.



slo


Mardi 21 Janvier 2014
Michel Neumuller



Nouveau commentaire :


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.

Recherche

Dison que...

1851 : defendre la Republica en provençau

L’historien Renat Merle nous rappelle que la résistance au coup d’Etat du 2 décembre 1851, fut le fait de ruraux qui parlaient occitan. Les meilleurs défenseurs de la République française. Avis aux Républicains amnésiques de 2017.

1851 : defendre la Republica en provençau
A la fin de l’an 1848, un aventurier politic, Louis Napoléon Bonaparte, es estat elegit president de la Republica, amb lo prestigi de son nom e l’adesion de l’immense monde rurau, que portava seis esperanças de dignitat e de progrès.

Mais dins lei fachs, lo President bailejava la Republica dau partit de l’Òrdre, valent a dire la Republica conservatriça, aquela dei Gròs.
 


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.