Les juristes face au politique en Catalogne

Les Catalans et les décideurs espagnols ne savent plus traduire les uns pour les autres les mots « compromis » et « dialogue ».

La foule qui accompagnait Artur Mas ce lundi matin six février au Tribunal Supérieur de Justice de Catalogne, a contribué à faire de ce procès pour « prévarication et désobéissance civile », une nouvelle occasion de mobiliser les Catalans pour l’indépendance. 






            partager partager

D’Europencs que li agradan mai lei Russes que l’OTAN


Selon un sondage Gallup, la Russie serait sollicitée par une majorité de la population de trois pays de l'Otan, qui discute ces jours-ci de son avenir à Munich.



Alòr que lei governaments dei país de l’OTAN parlan a Munic de l’avenir d’aquela organisacion de defènsa occidentala, un sondagi vèn sotalinhar que, entre leis abitants d’aquelei país totei son pas d’afogats de l’ajuda deis Estats Units.
 
Dins un contèxt onte lei USA son plus tant lèsts justament d’ajudar leis Europencs.
 
D’octòbre e a decembre passats, l’institut american Gallup aviá questionat mila personas de 66 país per li demandar qu sariá son melhor aligat se, jamai, sarián atacats. 
 
Dins quatre d’entre elei, es Moscó que siguèt chausit : Grècs, Turcs, Bulgars e Eslovèns dison que aurián premier l’idèa de demandar d’ajuda a la Russia puslèu qu’ais USA.
 
Es tot parier, fòra dei país de l’OTAN, per la China e la Serbia. E lei Russes, elei tanben, an donat la preferéncia a la Russia. « Nos fa vèire una causa importanta, es que la politica americana, despuei vint ans, a butat la Russia dins lei braç de la China » segon Kancho Toychef, lo vici-president de Gallup.
 
Per ce qu’es de la fisança dei Grècs e dei Bulgars  per la Russia, vendriá de sa crenhença de la Turquia. Per elei, l’invasion de Chipre per lei Turcs en 1974 minariá la fisança que pòdon aver en l’OTAN.
 

Mardi 21 Février 2017
Michel Neumuller




Nouveau commentaire :


Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.

Recherche


Fées et sorcières ici et planètes habitables là-bas

Dison que...

Vai te’n …plantar a la vinha

Ni Mélenchon ni Torreton n’avaient lu Giono ; mais alors qu’est-ce qu’ils en ont parlé avec certitude, à France 2 ! Ne reste plus qu’à ériger en vérité, absolue car médiatique, la diffamation de l’auteur. Sa mémoire doit être vaccinée à force…

D’aquela campanha electorala presidenciala, belèu que vos en parlarèm  pas mai que ce que fau… Avètz d’autre part de que escarcalhar uelhs e aurelhas, tant sembla que lei mèdias vòugon a tot pretz un segond torn amé sei candidats, que jornaus e cadenas siégon publics o que siégon detenguts per un papivòr, televòr, e obligat d’un dei candidats.
 
Es adonc amé eisitacien que vos parlarai de JL Mélenchon. Bòrd que fa pas partida d’aquélei candidats ja elegits per lei cadenas de TV.
Vai te’n …plantar a la vinha

Copyright

Les articles diffusés sur Aquo d'Aqui.info sont protégés par la législation sur les droits d'auteur et le copyright. Il est interdit de les diffuser hors le site d'Aquo d'Aqui, sauf autorisation expresse de son créateur.